Thursday, 8 September 2016

PROMO SEPTEMBER: SPECIAL UPGRADE SERVICE CENTER TONE PLUS

ANDA JANGAN LEPASKAN PELUANG INI..



Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera..
 
Ini lah masanya, kepada anda yang berminat untuk UPGRADE PANGKAT TONE PLUS, dari Normal Member (NM) ke Service Center (SC), sila jangan lepaskan peluang istimewa pakej promo ini, kerana hadiah yang bakal anda perolehi tersangat lumayan dan tiada di tempat lain.

Kenapa saya sarankan anda UPGRADE KE SERVICE CENTER (SC) ?



Hadiah Lumayan PERCUMA yang saya janjikan untuk anda..
 


Bukan itu sahaja, secara automatik anda juga, akan dimasukkan ke special team, SahabatSmart sebagai wakil Tone Plus untuk kawasan anda. 
Banyak kelebihan-kelebihan SahabatSmart yang bakal anda dapat, antaranya.. KLIK DI SINI


 

SAYA BERMINAT, APA YANG PERLU SAYA BUAT..


Call atau WhatsApp terus admin, BR Muhd Aizat (010-7737916) secepat yang mungkin untuk pengesahan slot & pembelian simkad upgrade SC (120 pcs) anda, kerana KUOTA ADALAH SANGAT TERHAD untuk promo ini.

Hadiah Misteri bernilai RM2,388 admin akan brief lanjut anda melalui personal message. Yang pasti, anda akan teruja!

Terima kasih.
 




ANDA UPGRADE, ANDA UNTUNG RM3,290

JANGAN LEPASKAN PELUANG 
KEEMASAN INI   
 

Sunday, 4 September 2016

Log In Akaun Selfcare Tune Talk

LOG IN AKAUN SELFCARE

Tune Talk Selfcare


Salah satu kelebihan apabila menggunakan simkad Tone Plus, anda akan diberikan satu akaun Selfcare peribadi untuk urus takbir nombor Tone Plus yang anda gunakan. Melalui akaun selfcare ini, anda dapat memantau secara terperinci setiap sen atau ringgit penggunaan kredit & data. Selain itu anda juga boleh memilih dan membuat pertukaran nombor yang anda gunakan, tanpa menukar simkad seperti telco-telco lain. Auto topup juga boleh dilakukan dengan sistem bank-bank di Malaysia ke atas nombor anda. 

Apabila anda mendaftar sebagai ahli Tone Plus, sebenarnya password untuk log in telah dihantar ke email anda. Sila rujuk email anda terlebih dahulu. Atau anda boleh menggunakan cara ke 2 untuk log in seperti di bawah..  


Jom, follow step by step...

Layari website Tune Talk Selfcare, klik terus link di bawah... http://selfcare.tunetalk.com/selfcare/loginv.do?dispmethd=login




STEP 1 : Klik Bahagian Forgot Username/Password (Click here).
Sekiranya anda pengguna baru, kali pertama log masuk ke akaun Self Care.



STEP 2 : Tandakan Choose "Forgot Password", Nationality "Malaysian", 

STEP 3 : NRIC "Masukkan IC anda", Tune Talk Number "Masukkan Nombor
               Tone Plus" (anda juga boleh memilih email, untuk dihantar oleh 
               sistem password sementara anda)

STEP 4 : Klik " Reset Password"



STEP 5 : Pastikan terdapat notification berwarna hijau di penjuru atas sebelah 
              kiri, "Password/Username is sent to your mobile number/email"



STEP 6 : Anda akan menerima satu flash message daripada sistem, dengan 
             maklumat password sementara akaun selfcare anda. Sila salin secepat 
             mungkin, kerana flash message ini akan hilang pada bila-bila masa
             sahaja.



STEP 7 : Masukkan semula "Nombor IC" anda.

STEP 8 : Masukkan password sementara yang diberikan.

STEP 9 : Klik "Log In".



Paparan tukaran kata laluan (Change Password) akan keluar.

STEP 10 : Masukkan password sementara yang diberikan.

STEP 11 : Masukkan Password pilihan anda, dan sahkan semula password 
                tersebut.

STEP 12 : Klik "Submit".



Dahhh, selesai...





-------------------------------------------------


Semoga info di atas dapat membantu.



KALAU BUKAN INI, APA LAGI
KALAU BUKAN SEKARANG, BILA LAGI

PELUANG KEEMASAN INI
 TIDAK PATUT ANDA LEPASKAN