Wednesday 13 May 2015

SMART TOOLS : OFFLINE


Anda boleh mendapatkan SmartTools yang dikeluarkan oleh SmartGroup, sebagai alat bantuan promosi untuk memudahkan anda memasarkan Program TonePlus. Kami datangkan kepada anda dengan olahan info yang lebih menarik & mudah difahami dalam pelbagai saiz.
 

SMART POCKET (SP)

Buku SmartPocket (A6/48ms) mengandungi panduan-panduan asas Program TonePlus, tips-tips dan teknik-teknik terkini pemasaran Program TonePlus. Sesuai untuk dihadiahkan kepada prospek yang baru menyertai program.

FLYERS A4 

Flyers bersaiz A4 (Gloss Art Paper, 105g) dengan info yang lebih simple & padat tentang Program TonePlus. Sesuai digunakan semasa closing secara face-to-face.



FLYERS A5

Flyers bersaiz A5 (Gloss Art Paper, 105g) dengan info yang lebih simple tentang Program TonePlus. Juga sesuai digunakan semasa closing secara face-to-face.



FLYERS A6

Flyers bersaiz A6 (Gloss Art Paper, 105g) dengan saiz yang lebih kecil dan info yang simple tentang Program TonePlus. Sesuai untuk diletakkan di masjid-masjid, kedai-kedai, stesen minyak dan sebagainya.


BUNTING

Bunting (saiz 2x5, Tarpaulin, PVC Pipe & String). Sesuai untuk digunakan untuk menarik perhatian para pengguna/pengunjung kepada anda. 





JOM, ORDER SEKARANG...


------------------------------------------------------------------------------------------------------



KALAU BUKAN INI, APA LAGI
KALAU BUKAN SEKARANG, BILA LAGI

PELUANG KEEMASAN INI
 TIDAK PATUT ANDA LEPASKAN

1 comment: