Sunday, 14 June 2015

HOME



TAHUKAH ANDA,
HANDPHONE YANG ANDA GUNAKAN SEKARANG
SEBENARNYA MAMPU MENJADI MESIN ATM KEDUA
PENDAPATAN BULANAN ANDA

TANPA ANDA PERLU BERHENTI BEKERJA





Assalamualaikum w.b.t & dalam sejahtera

Tahniah.. Teruskan bacaan anda, anda berada di laman yang betul.

Berikan saya 5 minit sahaja masa anda, untuk saya kongsikan satu peluang keemasan sedikit sebanyak akan merubah kehidupan normal anda...

Anda perasan tak!
Gaji bulanan anda sebenarnya tak cukup, hujung bulan dapat gaji terus bayar kereta, bayar rumah, bayar bil letrik, bil air, bil astro, internet, barang keperluan, susu anak, lampin anak, duit belanja untuk isteri, mak ayah kat kampung pun nak kena kirim jugak! Oh pening kan!

Sampai bila anda nak berlakon seolah-olah semuanya dalam kawalan anda hakikatnya anda dah hampir nazak, duit dalam akaun bank cukup-cukup jer, nak menyimpan pun susah! Hutang makin bertambah!

Dengan anggaran jumlah pendapatan isi rumah anda RM4,000 sebulan, sebenarnya cukup-cukup makan sahaja kan, betul tak?


Tambahan pula tahun nie adalah tahun permulaan yang mencabar bagi saya dan kita semua rakyat Malaysia.. Kenaikan kos sara hidup yang mendadak, kenaikan harga-harga barang disebabkan oleh GST, kenaikan harga minyak & tol, ramai di antara kita sudah mula merungut dan mengeluh itu ini tanda ketidakpuasan. Ramai yang mula rasa tertekan. Tapi.....



Anda nak kawal semua tue supaya turun balik, memang tak lah
Bila dah naik, memang susah dah nak turun
Jangan sentuh duit gaji untuk belanja, memang tak lah 

Hanya satu penyelesaiannya
Anda hidup macam biasa, Anda kerja macam biasa
Anda berbelanja pun macam biasa
Cuma..

TAMBAH PENDAPATAN SAMPINGAN ANDA 


MEMPERKENALKAN


PROGRAM RUJUKAN KOMUNITI WOW
TONE PLUS


Program Tone Plus ini ditubuhkan untuk membantu setiap individu (masyarakat Malaysia) mencapai kebebasan kewangan melalui konsep rujukan komuniti yang inovatif. 

Maksudnya, anda daftar sebagai pengguna simkad Tone Plus, secara automatik anda dilantik sebagai agen pemasaran program ini. Tugas anda sangat-sangat mudah, hanya kongsikan kelebihan dan manfaat program Tone Plus ini kepada kenalan-kenalan anda. Bila mereka turut serta, 
anda akan dibayar komisyen setiap bulan tanpa henti. 
(User Get User)

Latar belakang lengkap syarikat pengendali Program Tone Plus, 
anda boleh klik & rujuk di sini 


 Sehingga kini, hampir mencecah 150,000 orang telah menggunakan simkad Tone Plus di seluruh Malaysia dan telah ramai ahli-ahli Tone Plus, 
komisyen mereka mencecah sehingga 4 ke 5 angka sebulan. 


" INI BUKAN SKIM CEPAT KAYA "

BUKAN BISNES JUAL TOPUP


INI BISNES SIMKAD

Jual/Edar Simkad Sekali, Dapat Duit Berkali-kali..



1. UNTUNG RUNCIT RM20

Setiap kali anda daftarkan pengguna baru sertai Tone Plus dengan anda,
RM20 untung runcit, cash terus untuk anda. 


Anda sendiri letak target berapa yang anda nak, 
Nak RM100 sehari, daftarkan 5 orang,
Nak RM200 sehari, daftarkan 10 orang,

Terpulang kepada anda, anda yang tentukan...

Dan yang paling besttt...


2. KOMISYEN TOPUP 13% INFINITI



 Kat mana, bila pun & berapa mereka topup, kita tetap dapat..

Anda tidur, mereka topup, anda dapat $$$
Anda sedang bekerja, mereka toup, anda dapat $$$
Anda pergi bercuti, mereka topup, anda dapat $$$

Mereka ajak kawan mereka join sama, mereka topup, anda dapat $$$
Kawan kepada kawan mereka join lagi, mereka topup, anda dapat lagi $$$ 


KAWAN ANDA TOPUP RM100, ANDA DAPAT RM13

KAWAN KEPADA KAWAN ANDA TOPUP RM100, ANDA DAPAT LAGI RM13

KAWAN KEPADA KAWAN KEPADA KAWAN ANDA TOPUP RM100, 
ANDA DAPAT LAGIIII RM13

Itu baru yang 13%,
Komisyen topup Tone Plus, boleh mencecah sehingga 23%
Wowww, banyak tue...

Selagi mereka semua guna simkad Tone Plus,
Selagi itu mereka topup, 
Selagi tue lahhh anda akan dapat komisyen topup mereka.


3. BONUS KOMISYEN TAHUNAN

Berapa bonus gaji tahunan majikan bayar kepada anda?
1 bulan gaji? 2 bulan gaji? 3 bulan gaji?
Anda puas hati???

Di Tone Plus, BONUS TAHUNAN dibayar 5%-20%

daripada komisyen bulanan mengikut jumlah ahli tajaan anda. 



Lagi banyak anda daftar pengguna baru, lagi banyak komisyen bulanan anda

Lagi banyak komisyen bulanan, lagi banyak lahhh komisyen tahunan anda



Masyukkkk... 

Anda yang tentukan sendiri berapa BONUS anda perlukan...




4. REBATE TOPUP



Setiap kali anda topup, anda akan menerima kembali pulangan tunai
3% (manual topup) atau 7% (auto topup) daripada jumlah nilai topup anda.

Wowww... simkad anda sekarang topup ada rebate?
Tak der kan...

Nak tahu Sistem Lengkap Tone Plus


Bukan setakat itu sahaja, 
banyak lagi manfaat-manfaat tambahan lain bila anda sertai Tone Plus

Cuba anda bandingkan dengan simkad kesayangan yang anda 
sedang gunakan sekarang, dengan kelebihan-kelebihan lain di Tone Plus,
hanya yang BIJAK sahaja tahu menilai..


Maklumat lengkap kelebihan-kelebihan sebagai pengguna simkad Tone Plus selain daripada 4 sumber komisyen yang lumayan, anda boleh klik disini..

1. Tune Talk: KLIK DI SINI
2. Tone Group: KLIK DI SINI

   
Anda nak tunggu apa lagi? 

Nak tunggu masa yang sesuai, ermmm sampai bila-bila pun anda takkan jumpa. 
Peluang ini datang tanpa kita sedar. Dah datang depan mata, buat sajerrr.
Jangan bertangguh lagi

Rasanyer cukup-cukup lah anda duk buat bajet gaji setiap bulan, sama sahaja, pusing-pusing kat situ juga, cari jalan alternatif laen, berubahhh...

Kaji sendiri Tone Plus ini, dapatkan maklumat yang lengkap. Tanya pada orang-orang berjaya yang dah sertai. Jangan katakan "TIDAK" dulu tanpa anda selidik sendiri. 
Dah betul-betul puas hati, baru anda sendiri tentukan. 

Kalau pun anda sudah selesa, buatlah untuk orang-orang tersayang di sekeliling anda, femili-femili, jiran-jiran, kawan-kawan, masih ramai yang memerlukannya , 
kongsi dengan mereka peluang keemasan ini.


--------------------------------------------------


Peluang Terbaik Ini 
Mungkin Sukar Untuk Anda Temui Lagi 
Selepas Ini

Bagi Mengubah Kehidupan Anda, Femeli Anda 
Menjadi LEBIH INDAH DAN MANIS 
Apabila Anda Tidak Lagi Kesempitan Kewangan.


KALAU BUKAN INI, APA LAGI
KALAU BUKAN SEKARANG, BILA LAGI

PELUANG KEEMASAN INI
 TIDAK PATUT ANDA LEPASKAN


4 comments:

  1. salam saya berminat hendak join boleh ke whatsapp 0136291676 -AFiq

    ReplyDelete
  2. http://perminumbranch.smarttoneplus.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete