Thursday 11 May 2017

TEKNIK ONLINE


Teknik yang paling ramai kini digunakan oleh ahli2 untuk mengembangkan bisnes Tone Plus masing2 adalah melalui secara online. 

Di Malaysia sekarang, sudah menjadi trend, semakin ramai mula memilih kaedah pembelian secara online ini, menyebabkan semakin bertambahnya pembeli2 online, seterusnya membuka ruang kepada kita untuk memasarkan sama Tone Plus melalui medium ini.

Kenapa melalui Teknik Online? Kerana ianya lebih cepat, lebih mudah untuk diuruskan dan lebih menjimatkan masa. Kedai pun tak perlu nak sewa, jimat modal. Sekiranya anda bekerja dan nak buat Tone Plus secara part-time, teknik online adalah pilihan yang terbaek untuk anda..


Huraian tentang Teknik Online ini, ada yang berdasarkan pengalaman dari teknik yang admin gunakan sendiri dan juga perkongsian lain dari ahli2 Tone Plus kepada admin. 

Anda boleh pilih, klik mana2 teknik online di bawah berikut, yang anda rasakan sesuai dengan kemahiran/ kepakaran & masa anda, untuk mengembangkan bisnes Tone Plus ini...


1. Facebook (Percuma) *updated


2. Facebook (Berbayar)

3. WhatsApp  *updated

4. SMS

5. Instagram

6. WeChat

7. Email Marketing


Untuk membantu & lebih memudahkan anda sebagai ahli baru/ ahli lama, untuk buat closing Tone Plus secara online, admin juga telah sediakan dua bahagian penting di dalam teknik online ini, seperti berikut..


1. Skrip Closing  *updated

2. Ayat Follow Up  *updated




Untuk berjaya dalam Tone Plus ini mudah saja, anda perlulah clear, berapa target income yang anda nak setiap bulan @ setahun, dan anda perlu buat dengan fokus & bersungguh-sungguh, buat secara konsisten dan sabar dengan penolakan/ rejection. Insyaallah akan berjaya..









http://toneplusprepaid.blogspot.my/2015/06/blog-post_21.html



------------------------------------


BUAT SAMPAI JADI,
JANGAN ADA TAPI, JANGAN ADA NANTI,
BUAT, BUAT, BUAT, BUAT.. 


KALAU BUKAN INI, APA LAGI
KALAU BUKAN SEKARANG, BILA LAGI..

PELUANG KEEMASAN INI
 TIDAK PATUT ANDA LEPASKAN


No comments:

Post a Comment